maandag 2 september 2013

Give Away

                                         Give Away




Omdat het serieuse leven van alledag weer begint, einde vakantie enz... en ik sinds kort met dit blog ben begonnen verloot ik onder mijn (toekomstige) volgers het boek High Tea van Christel Krukkert.
Als je je aanmeld als volger en een berichtje achterlaat (klik op  opmerkingen) dan verschijnt "geef een reactie" waar je een berichtje kunt achterlaten. Ik zou het leuk vinden als je ook een vermelding op je blog maakt.
De verloting gaat tot 20 September


18 opmerkingen:

  1. Winneke schreef het volgende:

    Hoi Willemina,

    Het is me gelukt je te vinden. Ik doe natuurlijk graag mee aan je give away. Ik heb best wat boekjes maar deze staat nog op mijn verlanglijstje. Ben zelf ook aan het nadenken over een give away. Altijd leuk en geeft ons nieuwe bloggers toch wat extra onder de aandacht. Veel blogplezier. Je hebt het al aardig leuk voor elkaar hier!

    groetjes,
    Winneke (Pinoozzz.bloglovin)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eens kijken Willemina of ik zo rechtstreeks op je blog terecht kom ...

    Prettig weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Willemina,

    Bedankt voor je berichtje op mijn blog :D

    Ik kwam natuurlijk ook even bij jou kijken en val met mijn neus in de boter met die leuke give away!!!

    Ik wil ook graag een kansje maken op het boekje en zal een linkje plaatsen op mijn blog!

    Lieve groetjes en tot blogs!

    Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi,
    Je oproep om een linkse te plaatsen heeft gewerkt, want via Hendrike kwam ik zomaar hier terecht!
    Natuurlijk word ik volger... Maar ik waarschuw alvast, ik blog ook sinds kort en heb ervaren dat het wel wat verslavend werkt! Haha!
    En wat een leuk idee om gelijk een give away te doen! Natuurlijk doe ik graag mee... Ik heb hier thuis zo'n mooie houten schaal staan, ik dacht dat het leuk zou zijn die te vullen met allemaal gehaakte high tea lekkernijen!

    Groetjes sietske

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Henrike en Sietske,

    Dank je voor jullie spontane reactie.

    Groetjes Willemina.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat maak jij mooie dingen en wat leuk dat je er sinds kort ook over blogt.
    Voor deze gezonde High Tea wil ik graag een kansje wagen. Christel Krukkert is een van mijn favoriete ontwerpsters. Haar patronen zijn heerlijk om te haken.
    Wat aardig dat je deze GiveAway organiseert. Echt een leuke start van het gewone jaar na de vakantie.

    Fijne dag, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zet zo ook een linkje op mijn blog. Dan krijg je vast meer aanloop op je blog.

      Verwijderen
  7. Wat leuk ik doe mee en zet er natuurlijk ook een linkje op!

    Groetjes Jorina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Amber en Jorina dank je voor jullie reactie.

    Groetjes Willemina.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. HALLO
    Ik doe heel graag mee
    Maar ik kan geen linkje plaatsen
    sorry
    groetjes clo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Willemina, leuk dat je een berichtje op mijn blog hebt achtergelaten, natuurlijk wil ik ook een kans maken op je boekje en zal een linkje op mijn blog achterlaten.

    groetjes Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hallo via amber's creaties je blog gevonden,wij gaan zeker even een linkje plaatsen voor nog meer volgers,want wij zijn ook volger geworden,
    succes met je give-away

    mingle-mangle crochet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Marion en Mingle Mangle,

    Dank je voor jullie reactie.

    Groetjes Willemina.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hallo,
    ik heb ook via ambers creaties je blog gevonden, zelf ook pas begonnen met bloggen, ik ga je volgen :) en zou graag een linkje plaatsen op mijn blog maar heb nog niet uitgevonden hoe dat moet

    groetjes andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Andrea, dank je voor je berichtje.

    Groetjes Willemina.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Net via via je blog gevonden. Ik weet niet of ik nog mee kan doen maar als het nog kan wil ik graag kans maken op dit mooie boekje de patronen van Cristel zijn altijd erg leuk dus dat zal ook hier wel het geval zijn. Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen