donderdag 3 oktober 2013

Fenna garen

Gisteren was ik even gauw naar de Wibra in het centrum, ik had gezien dat ze leuke haaknaalden hadden,
wel had ik nog even naar een andere vestiging gebeld of er nog Fenna garen was, nee dus, zelfs de tweede lading die ze gekregen hadden was meteen weer op, jammer hé zei de aardige verkoopster aan de telefoon, ja zeker jammer, ik heb helemaal geen Fenna gehad, vaak loop ik achter de feiten aan.
Ik  dus naar het centrum Wibra, haaknaalden, geen illusies meer over Fenna:-)
Daar vertelden ze mij; nee  geen haaknaalden meer, maar er lagen wel 8 bolletjes Fenna vanuit  het schap,schuilplaats naar mij te  zwaaien, dus nu ben ik heel erg druk aan het haken, jazeker een omslagdoek met Fenna, hoeveel geluk kan een mens aan;-))
Groetjes Willemina.


1 opmerking:

  1. Wat leuk ook de Fenna gevonden, hier lag het ook nog wel maar ik heb nog zoveel,....
    Ik zag je op mijn blog en nieuwsgierig als ik ben even bij jouw kijken ik ga je volgen, groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen